vineri, 15 februarie 2008

Pascani, Iasi, Romania europeana


Ca urmare a aparitiei unor speculatii in presa locala, consider necesar si util sa precizez faptul ca domiciliul meu actual este in municipiul Pascani, judetul Iasi, asa cum reiese in mod evident din mentiunile din Cartea mea de Identitate. Schimbarea de domiciliu, din Iasi in Pascani, a fost necesara pentru a respecta prevederile legale in vigoare privind posibilitatea inscrierii in cursa electorala, in scopul realizarii schimbarii in Pascani. Cu toate ca locuiesc in Iasi, impreuna cu familia mea, cunosc problemele cu care se confrunta Pascaniul, atat prin prisma activitatii mele de avocat, cat si ca urmare a intalnirilor cu locuitorii acestui oras.
Zilnic vin in Pascani, folosind doar fondurile materiale proprii, in scopul de a schimba viitorul orasului. Observ atat probleme sale actuale care tin de modalitatea anormala de administrare, cat si problemele curente ale locuitorilor.

Pentru viitor, intentionez sa dezbat exclusiv problemele cu care se confrunta locuitorii orasului Pascani, pentru ca acestia, in momentul votarii, sa faca alegerea corecta, atat in ceea ce priveste viitorul primar al orasului, cat si ceilalti alesi locali.

Sunt convins ca am capacitatea si pregatirea necesara pentru a administra acest oras. Asa cum ma cunosc toti cei care imi sunt aproape, sunt imun la orice incercare de influentare sau de intimidare. Am curajul sa ma lupt cu toti cei care au interese oculte cu privire la banul public, am experienta si energia necesara pentru ca legea sa fie respectata in Pascani.

Asa cum usor se observa, exista o mare preocupare pentru atacarea persoanei mele, exclusiv pe baza unor sustineri fictive. Independenta mea politica este o amenintare pentru toti cei care au fost sau sunt obisnuiti sa raspunda la ordinele partidului. Pregatirea mea ii bulverseaza pe toti cei care stiu doar sa fraudeze banul public si interesul contribuabilului.

Ma simt, insa, foarte confortabil in fata acestor asa-zise critici, deoarece sunt constient ca trebuie sa ne luptam cu acest sistem corupt, in care sunt inclusi politicienii, unii oameni de afaceri si exponentii mesajelor publice.

Sunt convins ca cetatenii Pascaniului, la momentul votului, vor alege doar pe baza propriei lor constiinte. Vor alege o persoana pregatita, tanara si puternica, indiferent ce vor spune unii sau altii. Pentru ca a venit timpul sa alegem pentru viitorul Pascaniului.

Niciun comentariu: